Som vanligt ...

Har vi gått vår dagliga promenad- Blev sent idag, måste planera bättre och gå tidigare " behöver ljuset för att må bra ".


Tror jag sätter för höga krav på mig själv, måste ha det fint och rent runt mig och mår helt galet dåligt när det ser ut. Detta gör att jag aldrig kommer ner i varv förrän det är klart och färdig plockat o städat!! Tvättkorgar ska vara tomma, sängar bäddade, disken borta och spisen skina!! Skor o jackor på rätt plats osv ...  

Känner mig så nere- Som en urvriden trasa typ!!
Är ni likadana ? 
Kraaaam



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback