Tänk om jag blir miljonär imorgon 🎉💵💰💶💰💷🎉

Jag bestämde mig för att gå min halvmil även idag, trots att en kopp kaffe i soffan lockade mer 😊 Men så glad jag är nu att gick ut 👍 Lilla Junie höll sig vaken en bit in på promenaden idag 😘.
Men vaknade precis när vi kom hem och jag parkerat vagnen på trappen- Liten som brukar sova minst ett par timmar .. Så nu har vi myst och betat av en del samtal som jag skjutit på för länge 😁 
Känns som jag glömt något viktigt idag men kan inte komma på vad 😝 ..jobbig  känsla !! 
Kan inte kolla mobilen heller ( som jag alltid har påminnelse på ).. Måste leta på laddaren!!

Imorgon ska jag tydligen vinna på Triss!
Hoppas hoppas!!
Pengar betyder inget i det stora hela- Men skulle ljuga om jag säger att jag inte vill vinna flera miljoner!
 
Kramelikram!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback