Tävlingsdags- Hos familjenkidz!

Då jag fått så många förfrågningar på Junies fina barnvagns leksak med ugglor, så tänkte jag tävla ut ett eget hänge till tre av mina fina läsare ❤
 
Vinst 1 
❤Barnvagns leksak med fem eller fyra ugglor i valfri färger!
 
Vinst 2
❤Barnvagns leksak 2 ugglor i valfri färger!
 
Vinst 3 
❤Barnvagns leksak med 1 uggla valfri färg!
 
Vill du vara med ? 😊
Då har jag några få regler som ska följas 
❤ Dela bilden och tävlingen på din blogg / Facebook .
❤ Skriv i en kommentar här vilken du önskar vinna och i vilken färg!
❤ Gilla www.kidzshop.se Facebook sida !!
 
Vinnare dras 1 dec- 2013
Lycka till!!
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback