Trevlig leverans!

Idag fick vi hem levererat en beställning vi gjort och Gud så nöjda vi blev 😊
Jag ska visa er senare, men kan lova att det är bästa julklappstipset för i år😍

Blev så sjukt nöjd!
Har ett problem- Jag är så tokigt hungrig hela tiden " hoppas hoppas inte det är struman som gör sig påmind igen " Vill inte!!! Kan tänka mig att vara gravid för alltid, för då mår jag som bäst!!

Resultaten av att vara gravid är ju inte helt fel heller- Utan att skryta kan jag ju säga att resultatet är helt perfekt!!
Nä, nu dags att fixa kvällsmat!
Kramelikram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback