Dagens promenad...

Blev ruskigt blöt under dagens promenad som sagt, det regnade rakt igenom jackan så min tröja var genomblöt på ärmarna när jag kom hem 😂😄😁...Det finns inget dåligt väder- bara dåliga kläder!! Stämde bra idag!'

Den rann om jackan, regnade rakt igenom regnskyddet!
Men lilla Junie hon var så varm och torr 💗

Favoriten just nu är att vädra lilla rumpan ☺
Hon är så lycklig som har alla sina underbara syskon vår lilla tjej ❤

Estelle blir lite sotis och bara måste klämma sig emellan när Robin leker med Junie!
Sååå söta de är mina fina!

Robin o Amanda bjöd på god tacopaj idag så god att jag tänker tvinga Robin att göra den någon helg inom det närmsta 😊

Kraaam kraaaam!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback