Fint väder- Men noll kontakt med mitt hjärnkontor!!

Idag fick vi trevligt sällskap av min Moster Solveig, en härlig promenad på nästan fyra km 😊..Det måste göras om 😍
 
Har känt mig konstig och yr sista dagarna- en läskig känsla av att falla bakåt och som det är bomull i hela skallen!! 😝😜 
Glömmer saker och säger fel!!
 
Dagen värsta:
Ska fixa mellis till barnen och kokar hallonsirap och vispar grädde!
Steker plättar som bara går sönder!
"Märkligt, är det något som jag brukar klara av så är det just plättar "
Efter ett tag går ett ljus upp ( när jag typ gjort ett 20tal plättar )
Jag har ju glömt att ha ägg i smeten!!
Tror jag håller på att bli tokig på riktigt!! 😝😁😳
 
Precis som Melwin o Eddie blev när deras fina torn rasade!
 
De ville ju visa Pappa att det var lika långt som han är!!
 
Vad gör du idag min vän ?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback