Jag erkänner- Jag är en obotlig barnvagnsnörd 😩

Jag kan som inte sluta!!!
Älskar allt som har med barnvagnar att göra, trodde jag var botad nu när jag har min absolut favorit vagn- Bugaboo Donkey!!
Jobbar med barnvagnar, har en butik fylld med just barnvagnar!! Går med barnvagn minst en timme om dagen!!


Men .....den här vagnen var ju bara ett fynd utan like 💗

Vagnen har måååånga år på nacken, men så välvårdad!


Inte lika många som Junies rosa dröm, som har 24 års flitigt jobbande!

Inget slår min Åsna ❤



Kommentarer
Postat av: Gammal barnvagnsälskare

Det hjälper inte hur många vagnar det kommer ut på marknaden, men tacka vet jag dom gamla hederliga Emmaljunga vagnarna! Kul att du använder en sådan också.


:;-);-);-)

Svar: Hihi, vagnar är kul 👍😘
FamiljenKIDZ

2013-10-17 @ 16:19:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback