Man kan inte tro- Att vi är i mitten av oktober🍂🍁

Vi har i allafall tur med vädret!!
Solen skiner och färgerna ute är så otroligt vackra!! 
En perfekt Höstdag, det är smått ofattbart att det är oktober och det räcker att ha en stickad kofta på när man är ute 🍁🍂🌲..

Känner mig skapligt utvilad idag, Junie har sovit helt ok inatt. 


Min lilla Unni Unni ❤ 


Hon vaknade dessutom på ett strålande humör!

Bra start på denna lördag med andra ord, nu ska jag bara bestämma mig om jag ska baka eller städa 😝

Tog med en bit smörgåstårta och åkte till Mormor igår kväll och blev kvar till halv tio, jösses vad tiden sprang iväg!!

Fick en hink med äpplen  och lovade att istället göra en äpplekaka och komma förbi med i eftermiddag så borde nog välja baka 😊😍😘..

Vad hittar du på idag ? Min vän 💜




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback