Tänk vad åren går- Älskade Kevin blir 20-år idag!!




Vaknar kl 6 av lite småvärkar " som jag väntat på dessa värkar " ... Väntar en stund och försöker att somna om, men nej denna gång försvinner de inte!!
-Nu är det dags!! På riktigt denna gång!!


Väcker Thomas, hoppar in i duschen och huaaa vad ont det börjar göra!!
När jag duschat klart, väcker jag Robin och berättar att idag blir han nog Storebror ❤ .. Vi går in till Mormor o Morfar tar emot ( de sover där då Mamma o Pappa är på mössa ) Mormor blir så chockad att hon knappt släpper in oss, utan säger bara jaha ja jaja!! Hihi lilla Mormor ❤
När hon förstår att det är på riktigt och vi fått komma in, undrar hon vart tusan Thomas är och vad han sysslar med... Nu är det bråttom!!!

Vi åker mot Motala och framme strax efter åtta och knappt två timmar senare födds den underbaraste lilla bebisen med de längsta ögonfransar jag sett på en bebis- Vår älskade fina KEVIN är född!!


Vilken lycka!!

Tänk att det är 20-år sedan nu!!


Lika vacker är du än, ögonfransarna är kvar de med!! 


Du är ett underverk som vi fått glädjen att få till son!!


Hoppas du får en toppendag för det är du värd!!

Grattis Kevin på din 20-årsdag!

Älskar dig!!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback