GodMorgon!

Jag klev precis upp, tog en ordentlig sovmorgon efter en vaken natt!
Har legat och grubblat på saker som man INTE ska göra på natten 😥
Bekymmer blir så enormt för att inte säga omöjliga att lösa på natten😱


Ingen mer här hemma som fått magsjuka ännu och min önskan är att det förblir så 😛

Såg på Facebook att det var riktigt många som fått magsjuka igår/inatt och som jag förstår är samtliga från RÖK skola och många från Alicias klass!

Usch hoppas de alla kryar på sig snabbt 😔

Ska ge mig ut på en lång promenad snart, vädret ser ut att vara helt ok även idag 😍

Kram på er och ha en härlig lördag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback