Idag tog vi en promenad ..

Som alla andra dagar, vädret är ju helt galet fint!

Stannade till på Trädgård & Sånt och köpte två stora röda rosor och en sådan där glaskula med en ängel i som det faller ner glitter över!

Gick till Pappa ❤ och la en ros på hans grav och glaskula och den andra rosen och glaskulan hos min Morfar ❤.

De var och är båda mina förebilder, saknar hål i hjärtat var dag efter dem.
En del saker i livet kommer jag aldrig att kunna läka bort och det är saknaden och sorgen efter dem.
Ska köpa en ros imorgon och åka upp med till min lilla Farmor med, lilla snälla farmor ❤ som jag saknar dig med!

Mina underbara Änglar!
Vet att ni vakar över oss här nere!

Måste få visa er något fint som jag fick idag av söta Amanda, jag blev så glad ❤
Tänk jag har ju nio härliga och underbara barn och så har jag sådan tur att Robin träffat en så rar tjej med. Hon är så omtänksam och vi skrattar mycket ihop - Du vet!! Är en sak som vi skrattar åt som ingen annan än vi fattar det roliga med 😄
Fick så fina doftljus idag och som jag längtar att få tända dem ( hittade inte min tändare ikväll annars hade de blivit tända redan nu ) TACK underbara lilla du ❤

Tänk vilken rikedom med barn jag har i mitt liv!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback