Känner mig mer och mer jagad!!



Idag har det nog småregnat hela dagen lång! Men det stoppar inte mig från att gå min promenad och idag blev det inte mindre en tre stopp på vägen för lite prat 😄 Charmen med att bo på ett litet ställe tror jag 😊

Något som satte stopp för sambon däremot är den där JÄKLA MAGSJUKAN!!
Fy tusan!! 

Nu har den  gått igenom halva familjen!😷😷😷😱
Jag luktar som en simhall " klorin " men nu ska den väck!!!
Jag tänker inte  be till porslinsguden, det bara tänker jag inte!!
Men kan inte låta bli att känna mig jagad 😱😝

På lördag natt ska vi ju åka till Mallorca och som vi längtat att få åka!! Vore fruktansvärt tråkigt om magsjuka skulle stoppa oss från denna resa 😥😢.

Vi har iallafall börjat packa och Fiddelie och Alicia är nästan helt klara, mina duktiga små tjejer!

Snälla vänner håll en tumme för oss!

Kramen 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback