Precis som alla dagar..

Har vi varit på långpromenad och bäddat sängar, plockat undan samt lagt in en maskin tvätt och hängt upp en maskin tvätt. Hämtat barn vid bussen och nu sitter jag i soffan och ammar samtidigt som jag funderar på vad jag ska hitta på till middag 😃

Det är min dag hittills och den är väldigt lik alla andra av mina dagar .... Och vet ni en rastlös typ som jag trivs helt otroligt bra med våra dagar ☺

Varför ska man klaga, när solen skiner, jag kan göra allt i min takt och njuta av mina barn så gott som hela dagen lång 😍

Det vore ju himla dumt!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback