Sliter mitt tunna hår 😫😱😡

Monster är ett bättre namn på mig just idag!!
Är på tidernas värsta humör, uppstressad och med tusen saker som måste göras och allt jävlas!!!

Sambon försöker driva mig till vansinne och sköljer ner spydda kläder i diskhon 😡😷😱 trots att jag sagt och bett honom fixa det på TOAN!!
Drar igång en tvätt på ett program på 1:54 minuter!!' Gaaah, är det någon gång man behöver snabbprogramet på 30 min så är det vid magsjuka!!

Sen när han blir sur och drar iväg likt ett trotsigt barn som fått en tillsägelse och lämnar spyor hängande i diskhon då är monstret här!!

Kunde tagit hand om det själv, det hade varit smidigare!!

Och egentligen vet jag ju att han bara ville hjälpa till😜




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback