Blev en heldag hemifrån..

Undersökningen gick bra idag, det gjorde ont 😥 men det fixade Mirellah toppen 👍 HEJA HEJA DIG LILLA MELLA ❤️
 
Trötta familjen på plats i väntrummet!
Efter sjukhusbesöket åkte jag till min snälla Mormor ❤️
 
Vi blev kvar längre än tänkt som vanligt- men så är det när man har trevligt!
Tiden går fort!
 
Imorgon blir det full rulle med jobb 😘
Så bör krypa i säng tidigt " läs typ nu "
 
Just det, är det ngn här som vill slippa klippa gräset i sommar ?!
 
Då har jag vad ni söker!
En riktigt stark robotgräsklippare med många smarta funktioner 👍
Ny i kartong såklart!
 
GodNatt min vän!


Kommentarer
Postat av: johanna-fröken svår och det ljuva livet

Hihi jag tro man behöver liiiite större gräsmatta än vad vi har för att en sådan skulle vara nödvändig :-) Vi klipper med traditionell handjagare!



Svar: Hihi 😊
FamiljenKIDZ




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback