Provtagning, BVC och banken!!

Allt på en och samma förmiddag- Mirellah har tagit prover igen och ännu fler blir det 😔 Stackarn är lika hopplöst spruträdd som jag😝
Junie var på BVC och fick OK stämpel även idag 😍 

Sen vidare till banken och fixa lite konton och nya kort.
En snabblunch med sambon- Lasange på www.karlzon.se kanongod som vanligt 😊

Vi hann med en långfika hos Mormor också ( duktiga jag åt ingen semla, drack bara kaffe idag) räckte med godis fällan igår kväll 😫😝. 

Hann inte med ngn långpromenad idag och då tog Junie vagnen i egna händer 😂
Lilla hjärtat ❤️
Inte kunde vi låta bli att ta en promenad- Så en snabb promenad blev det allafall 😊 idag hängde Alicia med 👍

Är så väldigt trött även idag, så nu blir det läggdags för mig! 


❤️


Kommentarer
Postat av: johanna-fröken svår och det ljuva livet

Åh så fint med rosa suflett på donkeyn! Vi funderar på att sälja vår men jag fattar inte huuur jag ska klara mig utan den fantastiska vagnen ;-)
Hoppas ni får en lika fin dag idag!



Svar: Älskat rosa och förstår din känsla 😁😘
FamiljenKIDZ




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback