Utan telefon ..

Har varit helt utan min telefon idag och det var inte lätt!!
Just för jag hade behövt den mer än vanligt just idag ( eller också känns det så för jag inte kunnat ringa ) ..😵

Börjar med att Eddie kommer hemrusande från skolbussen imorse ( behövde gå på toa och ont i magen ) så han missade bussen och fick bli hemma. Bäst att ringa skolan- Sååå enkelt utan telefon!!!

Mirellahs läkare skulle ringa, till min telefon- PANIK!!

Först efter middag kom jag på att jag kunde ringa till lasarettet och lämna Thomas nr istället!! Vilken ide utan telefon!!

Det löste sig som tur är med att jag fick låna Thomas mobil när han kom hem- så nu behöver jag den i morgon med då dr ringer igen!!

+ att jag måste ringa Telia med!!


Min lilla flygande glada bebis, har inte riktigt varit på humör idag.

Men lite fruktpure uppskattas alltid av min matglada älskling ❤️

En skön tupplur på det!!

Jag bara älskar att vara med mina barn och önskar med hela mitt hjärta att de alla ska få bra!
❤️
Kraaam alla!


Kommentarer
Postat av: johanna-fröken svår och det ljuva livet

Ja tänk så "naken" man känner sig utan telefon fast man kanske inte använder den så mycket en vanlig dag... Hoppas du får en fin fredag!


Svar: Du är så trevlig och glad i dina kommentarer 😊
FamiljenKIDZ




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback