Hand och fotavtryck!

När vår lilla Junie föddes så var det dessvärre inte bara bebismys och en skimrande bebisbubbla vi levde i ...Min bästa vän och högt älskade Morfar somnade in den 4 augusti, dagen efter ( 3 Augusti ) min Älskade Pappas 2-år som Ängelsdag!  
Vår älskade tjej föddes en och halvdag efter Morfar lämnade oss och även hon var nära att inte klara sig!!
Sorg och tacksamhet i ett!!

Så inget blev som vanligt och det blev en blandning av lycka över vårt nyfödda barn och en tung sorg efter Morfar och saknaden att få visa Min Pappa och Morfar vår lilla Junie ❤️

Något som jag helt glömde bort var hand/ fotavtrycken.


Idag blev de gjorda 💞
69kr finns på 
www.kidzshop.se
Superlätta och resultatet blev toppen!

💕💞💕


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback