Junie ❤️- 6månader idag!


Mammas lilla tjej- Fast jag njuter av bar sekund så går tiden för fort ändå!
5750gram och 64cm lång- helt perfekt är hon vår lilla bomullstuss!
Söta Fiddelie tog sina sparade pengar och köpte en fin rosa Haklapp ( som kom till nytta på en gång ) så bild får jag visa senare 😊 tre söta nappar fick hon med! 


Snälla Nathalie köpte en fin Nova*Star fleece till Junie ❤️

Mellan paket öppningen, smakades det på glass ( ja jag vet, inte bra alls ) men barn nr 9 och jag vet att ett par skedar ger inga större men för livet 😜 Gott var det sa Junie 😊

Mormor lämnade paket redan igår som öppnades idag, första Dockan 😊

Visst är hon bortskämd vår lilla skrålla och tur är väl det ❤️

Tack alla hälsar Junie❤️



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback