Bananer i pyjamas.

GodMorgon, var det nästan i samma sekund som jag somnade " känns det som " gääääsp!! Är så trött- notera till mig själv!! Drick aldrig kaffe efter kl 18:00!!😩
Gick verkligen inte att somna, tankar och för mycket kaffe tog över natten!!

Fick eller rättare sagt tog en härlig promenad till Ödeshög igår!
Så skönt för kroppen, det är inte bara Junie som ökar av min nya kost 😝
Så nu måste jag kämpa på som tusan!

Smoothie är nyttig sägs det och det fick jag till frukost på sängen igår av Mirellah❤ mango, banan och frysta hallon- MUMS!

Nu ska vi titta färdigt på bananer i pyjamas!
Ha en härlig dag vänner!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback