Jobbat på ..

Hela dagen har jag fotat kläder åt Thomas, han har ju en idé om att slå ut Gekås 😂.. Nä skämt osido, men man kan inget vinna om man inte vågar något!
Billigt är allt på hans shop allafall 😊

Igår hade vi kalas och så kul att alla kunde komma!
Men, de åt för dåligt!!
Vi fick äta rester idag 😘TACOS två dagar i rad ( är en dag för mycket för mig ) 😉


Kaj och Mamma med mina minsta bebbar ❤

Bäst att försöka sova, har ett problem som jag bara inte kan släppa!!
Mår skit av det- Jag samlar vatten igen!!
FAN, ökar o vikt snabbare än ett X2000 😭


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback