Märklig dag- som jag sov bort halva!

Har nog vaknat fem gånger per timme inatt- sovit så dåligt de få stunder jag faktiskt sov!
Så när chansen att få sova kom, tog jag den på riktigt och sov i nästan tre timmar!!

Är fortfarande trött och rädd att inte få sova inatt heller!
Hursomhelst märkte vi att kyl/frys var så gott som tomma " nu kunde vi inte trolla ihop mat längre " så det blev till att dra till ICA och fylla på skåpen!
Alltid härlig känsla när det är fullt i kylen!
Laxtoast!
Himmelskt gott med pepparrot!
Blev vår kvällsmat och nu blev jag påmind om att jag lovade barnen efterrätt!
Bäst att sätta fart, för snart är det läggdags igen 😊

Lilla Junie hon åt på sötaste fötterna!
Kram på er!
Kul att så många hade åsikter om mitt blogg inlägg tidigare idag 😊
Känsligt ämne tror jag, en del har känt sig träffade- men inga nämnd!
Kram kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback