Vad bortskämd jag är ... ❤️

Blev inget bloggat alls efter jobbet igår, hann som inte alls med det.
Thomas och barnen kom och hämtade mig på jobbet för att åka till Askersund och kolla på ett ev köp!
Vilket det inte blev 😁 .. 👍


Men en resa blev det allafall " då kommer morgondagens leverans gillas desto mer " 👍❤️
Barnens Kusin Vendela följde med hem ( en mysig pratglad och väldigt hjälpsam liten tjej på 11år ) .

Mirellah, Alicia och Vendella fixade lite lördagsmys jordgubbar doppade i choklad mums mums!!
Det kan ha varit sömnmedel i för efter dessa var jag en slagen hjälte 😴😂


Mitt fina lilla barn- ❤️ Fick en slant av Pappa sin när hon var duktig och OP sin tand och för allt ont hon haft!
Vet ni vad hon gjorde med pengarna?!
Handlade till mig och Junie, älskade lilla barn vilket stort hjärta hon har ❤️
Älskar dig min lilla skrutta!

💗💕💗

Idag kom dessa underbaringar med en blomma- för glasspengarna jag skickade med dem!
Så älskad jag känner mig ❤️
Ni gör mig hel älskade barn!
Livet är lätt att leva när jag är med mina barn 🌹




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback