Vädret är en bra beskrivning ..



På hur mitt inte är just nu-
Sorg och saknad, har fastnat i mitt hjärta för alltid!
En del dagar finns det med, som en vag vemodskänsla. Andra dagar kan jag minnas med glädje det som var.
Många dagar äter det sönder mig- En sådan dag är det idag.

Älskade saknade Pappa ❤️
Idag är det din dag- GRATTIS 🌹
I mina tankar firar vi dig som vi alltid gjort!! 
Hoppas du får en toppendag och firas som den underbara Ängel du är!!
När vi ses i himlen igen ❤️ Då ska vi ta igen allt med extra allt!!
LOVE YOU!!

Det är ju Thomas dag idag med och det firade våra små hjärtan redan tidigt imorse ( de väckte inte äns mig ) Kaffe på sängen med teckningar och presenter som de fixat helt själva ❤️


Älskade barn- Ni lyser upp vårt liv!
Ni får mig att se solen bakom allt regn!

Nu sitter vi i bilen på väg till barnmottahningen åter igen!


Kram på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback