Hästar hästar och ännu mer hästar 🐎

Mina barn har blivit helt hästtokiga- Det pratas stallet och hästar både nu och då.
Varje tisdag är det ridskola och kan lova att det är veckans bästa!!


Börjar också känna av intresset igen men..... Vet inte vad som hänt mig!!
Jag var en hästtjej enda ut i fingertopparna drömde om hästar, hängde i stallet all ledig tid som gavs.

Hade min egna underbara islandshäst JÖKULL ❤️ vi var oskiljaktliga!
Långa härliga ridturer och timmar ihop varje dag! 

Inte trodde jag någonsin att jag skulle bli en sådan fegis- men det är vad jag är!!

Men det ska det ändras på, älskar ju hästar det känner jag och trivs så bra i stallet. 







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback