Proppfullt i min Säng!

Jaha vart ska jag sova inatt då?Hela min säng är full med små ben armar fötter och huvud.Så sött de sover inne hos stora starka pappa(ingen är ju starkare än han)enl barnen då*fniss*
De blev rädda här ikväll när de hörde mitt samtal med syrran(dumt av mig att prata högt *skäms*),det var en galen gammal Man som knacka på hos dem här på kvällen haltande och sjuk så länge han trodde de såg honom för när han var ur synhåll(som han trodde)avslutade han sitt lunkande och haltande för att börja att springa istället*ryser* undra varför han gjorde så?? Samma man såg jag och Ingerärd när vi åkte hem från jobbet idag liftandes en bra bit ut på vägen,riktigt otäckt när de springer ute på en 90väg sådär,kan ju sluta riktigt läskigt ju! Detta hörde då mina 6 minsta barn så nu har jag det ganska fullt i vår säng..Får väl sova på soffan jag hihi,men det ville ju inte Alicia för då kunde gubben ta mig..Stackars Gubbe om han skulle försöka för då skulle jag göra en wokpanna av min gjutjärnspanna...Lustigt nu har det hänt två läskiga saker två dar i rad,igår när jag åkte hem så stod ambulansen med blåljus på hamngatan beredd att åka in med Lilla jackline Idas lilla tös hade drucket tändvätska lilla söta tjejen hoppas så att det är ok allting...

Nä bästa att sova lite nu om jag ska orka lägga ut produkter på http://www.kidzshop.se/ imorgon..

Sov Gott Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0