Graves thyreotoxikos?!

Vad är det? ja ett annat ord är giftstruma har jag ju hört talas om men vet inte mycket om det.
Det är iallafall vad Farbror Doktorn misstänker att jag har.
Helt ärlgt så skiter jag fullkomligt i vad det är bara jag blir bra!
Jag vill inte vara trött,orkeslös och andfådd med huvudvärk och yrsel..
Fick veta att det inte alls var lustigt att jag är andfådd när jag har en vilopuls på 120 och om jag går i normal hastighet går pulsen upp till 180 på 1min...
Har gjort EKG som såg helt ok ut skönt för ett friskt hjärta är alltid bra att ha,min järndepå var inte bra men inte lustigt alls heller då den järnvärdet vart uselt innan Hb var bra 107 helt ok..Blodtrycket var för högt och det gilla inte Doktorn alls.
Så nu ska jag dit imorgon igen och hoppas hoppas de hittar vad som är tok!!
En Mamma får inte vara sjuk så är det bara,jag vill orka,jag vill orka massor och jag vill inte vara en trött och tråkig Mamma...

Så nu har jag bestämt det!Imorgon vet de vad det är för fel så är det bara!!!
illustration

Nu ska jag rusa i säng och hoppas på att sova gott!
Innan sängen så ska jag prata lite med min Kevin som sitter här och väntar...

MIRELLAH!!!! Du är guld värd!!! Tack för du hjälpte mamma!!

SOV GOTT ALLA!!

Kommentarer
Postat av: camilla

hej jag tror du blir frisk det vil jag ju

saknar dig vi har så roligt i hopp.....

2009-04-28 @ 18:25:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback