Denna vecka...

Känner jag på mig att den kommer vara stressig;)men så ska det vara ibland med:)

Idag har jag en sak jag sett fram emot med hela helgen:)sen i torsdags:D faktiskt...

Mina Kidz har ska få välja ett par byxor,en tröja och en fleece:)och det gillar jag<3

Det är Mormor & Morfar som är så snälla:)...

Så jag har kollat läget nu och vet på ett ungefär vadde vill ha:)det finns ju lite att välja på:)


Hade ett samtal med en av mina små imorse med:(som inte var så kul*snyft*
***ville inte gå till dagis och blev jätteledsen när vi sa att vi måste dit idag,det kom fram att en kille på dagis är så elak och säger att *** är ful:(och en kille kastar saker gör illa henne så *** inte får luft:-( det gör så ont i mammaHjärtat:(...
Otroligt att barn kan vara så elaka,vad jag hoppas att mina aldrig är det!!
***säger att samma barn är även elakt mot brosan:(...
Måste ta upp detta idag på dagis.
Som tur är har det himla bra personal på barnens dagis:)så det lär nog bli att slut på detta kvickt!
*det är inte första gången jag får höra detta men denna gången var *** jättesårad och ledsen*

Oj nu är det hög tid att hänga lite tvätt igen:)och försöka att inte tänka på det här hela dagen nu:(även om det gör ont i hela mig!

Mammas små gryn,ni är mitt allt!!!


Hur skulle ni gjort om någon var elak mot era barn på dagis??

Ha en fin dag alla!!



Kommentarer
Postat av: Natali

Oj vad svårt....jag hade nog tagit upp detta med dagispersonalen och om jag hör att det händer igen skulel jag vilja ha ett samtal på dagis för att försäkra att när jag lämnar mitt barn där så är h*n trygg.

2009-08-31 @ 09:04:55
URL: http://www.minmolly.se
Postat av: Anonym

Tror jag vet vem det är, har nämligen samma problem här :(

Hoppas du fick ett vettigt svar....

Krama om ****** från oss!

2009-08-31 @ 17:58:14
Postat av: Zara

Blir ledsen när jag läser detta, trodde inte att det fanns små barn som var elaka. Hoppas ni kan lösa det på bästa sätt o att fröknarna är bra på att reda ut detta så att det blir bra igen!!

2009-08-31 @ 19:11:28
Postat av: Alexandra

Hoppas det kommer funka bättre efter du sagt till personalen för man vill ju alltid att det ska vara en trygg plats att lämna ifrån sig sitt barn till.

Ta hand om dig Mvh / Alexandra

2009-08-31 @ 21:41:41
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: jessica svarar:

Hej på er alla!

Tack för er omtanke:)jag fick jättebra respons på dagis igår:)

De skulle ta tag i det på en gång och även hålla koll:)..

Min lilla tjej var så ledsen igår mammas hjärtainnan dagis men nu har hon inte sagt ngt än allafall:)



Kramizz

2009-09-01 @ 07:41:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: jessica svarar:

Hej på er alla!

Tack för er omtanke:)jag fick jättebra respons på dagis igår:)

De skulle ta tag i det på en gång och även hålla koll:)..

Min lilla tjej var så ledsen igår mammas hjärtainnan dagis men nu har hon inte sagt ngt än allafall:)



Kramizz

2009-09-01 @ 07:42:15
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Inte alls roligt när barnen inte vill gå till dagis för att det är en "kompis" som inte är snäll där.. Jonah hade en sån "kompis" på dagis förut också, dagen efter att Jonah hade berättat för mig att hen brukade följa efter Jonah hela tiden, puttas och retas, så pratade jag med pedagogerna om det och dom visste om problemet och tog tag i det på en gång. Hade samtal med hens föräldrar och lovade mig att hålla koll på Jonah och den här "kompisen", och efter det blev det Mycket bättre :)

2012-06-08 @ 10:31:17
URL: http://dolphin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback