Doktor tider igen.......

Som ett brev på postlådan(orda grant)kom Alicas tid för operation 28/8 kl 10:30 ska det ske,jag ska ta nya prover och hoppas Farbror Dr blir mer nöjd med dagens än de förra,efter det ska jag till Doktorn.
Robin ska till Doktorn 17/8 ortoped och 19/8  njurmedicin..
Så nu är det doktors tider igen här hemma,riktigt skönt att ha varit ifrån lasarett under nja 1mån kanske:)

Här öser regnet ner igen för 1timme sen var det värsta bästa sommarsolen visst ärdet lite svårt att planera ngt när det är så här?

Oj,oj vilket tråkigt inlägg det blev nu,men,men jag håller bara på smälter maten framför datorn och njuter av det tillfälliga lugnet innan jag ska dammsuga,skura och slänga in barn i bilen och dra till VC och ta prover.

Kom på en sak på min msn har jag skrivet photoshop is da shit! Thomas skratta åt mig och sa att jag faktiskt är förgammal för att skriva så:-o kan man vara för gammal? ehh jag tror att man är inte äldre än man gör sig?
Puss på er <3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback