Nu är det på tiden...

Att jag sätter fart om jag ska hinna med allt till jul,jag måste helt ha tappat tid o rum!!
En vecka kvar och jag ska inhandla mina sista Julklappar,koka knäck 'igen' tror jag har småtjuvar i knäckburken här hemma 'hihi' köpa en julgran klä den och ställa fram tomtar,julstäda!Laga lite julmat!
Dags att fixa en lista så jag inte missar ngt!

Här kommer ett julklapps tips till dem som är lika sen som jag med julklapps inköpen;),världens sötaste lammgunga den är så mjuk o len!
Gissa vart ni hittar den www.kidzshop.se


Nu måste jag jobba på igen!

ha en fin dag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback