Oh mammas lille Kille:(

Min stackars lille Eddie,brände sig så illa på chocklad kolan att det blev att ta taxin in till akuten,lilla fingret var helt vitt,det såg så fruktansvärt läskigt ut *mammas hjärta* Min lille Eddie låg i fosterställning och skrek av smärt,det var så hemskt att se honom ha så ont.Nu är vi allafall hemma med omplåstrat finger och de kan inte säga så mycket än alls då det visar sig först efter att det vita skinnblåsan spricker,det positiva är att barnen läcker mycket bättre än vi vuxna.Det negativa är att man kan inget göra åt det  än så länge mer än ge honom smärtstillande som vi fick med hem.

Jag som hade så mycket kul att skriva idag så blev det ajaaja istället,men så är det man vet aldrig vad som händer under dagen.

Allafall jag vart så glad förut då min snälla mamma o pappa kom med en överaskning i form av en korg med massa smarrigt i,ville ta kort på den men hann inte det tyvärr då det blev akuten istället.
men den var så fin och fylld med julskinka,clementiner,julknäcke,tomteskum,chokladkartong,brieost,tomtegröt,prinskorv och en stor bit entrecote..
TACK SNÄLLA NI!!
Älskar er!

nu måste jag slå huvet i kudden och sova en stund innan jobbet kallar imorgon och efter det ska vi köpa  sista JULKLAPPARNA:O :O

SOV GOTT alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback