Bugaboo rules!

Nu känner jag för ett sånt där jag gillar bugaboo bloggande,för bugaboo är vagnen nr 1 för mig!
Det började med att jag börja fundera på hur många specials de gjort sen jag blev Bugaboofrälst!

Jag kom fram till dessa:

Designen på denna är så busig,gillar dessa bebbar de är lite fulsöta.
*känner minsann en tjej som har en**stolt jag**och lyckos hon!



Sen kom jag fram till att den läckert silverfärgade camen*mumma*
Äger själv det coola silverfärgade toppsetet,vilket jag fått av samma söta vän som äger en by koster!


För dem som köpte denna vagn så ingick:
-mugghållare
-Fleecefilt!

Efter det kom en riktigt mystisk skönhet i svart!
*funderar på om inte denna faktiskt har en svart bas*

Syns kanske mest på liggdelen!Eller har jag fel?

kanske det är en synvilla,hjälp mig!!

Om jag minns rätt så var även denna frogen i denim en special utgåva!
Så snygg!

Hittade även annan liten festlig grej,nya upphottade hjul!
Don't you lika theme??
click on me!

Och sen en liten fråga till er som kan bugaboo??

vad är detta??


Bee som jag aldrig sätt den innan!!



Mina vänner ha fin kväll!



Kommentarer
Postat av: Lollo Kitty

Riktigt coola vagnar! =)

Mysig blogg, kika gärna in på min!

2009-07-14 @ 00:20:36
URL: http://www.metrobloggen.se/lollokitty
Postat av: N.

Tycker också att basen ser svart ut på Marc Jacobs Buggan! Vart hittar man fälgarna till Buggan?

Måste ha :-)

2009-07-18 @ 23:21:07
URL: http://yummymummy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback