Nu är vi klara!!

Tror vi fick iväg allt som skulle iväg,3timmar exakt tog det! hela KIDZ är proppfullt med kartonger med massa trevliga höstnyheter som jag ville botanesera i,men jag hann inte idag:-(

Det är alltid lika kul att plocka upp alla nyheter ohhh det ska jag ha upprepas några gånger kan jag lova!!
Imorgon ska vi plocka upp borden till JohannaMarken så det blir att jobba imorgonkväll med och hela torsdag.

På söndag blir det extra kul,för då ska vi träffa ONETWOTEN och beställa våren 10  Katvig,IdaT och kanske lite Molo med tror ni det ska bli kul?JAAA hur kul som helst!
Ofta är de dagar då jag jag inte riktigt kan förstå att det är på riktigt,jag jobbar i en butik med barnvagnar,barnkläder,babyartiklar och leksaker är dessutom delägare till denna butik med tre av de bästa människorna jag känner!
Jag är så Lyckligt lottad!
-Underbara ungar!
-En familj som bryr sig om mig och finns när jag behöver det!
Världens bästa jobb!
-Nybyggt hus(även om det mycket jobb med det)så är det vårt hem!
-Mat på bordet var dag!
-Även lite extra pengar att shoppa för ibland!
Jag kan rabbla på länge,men slutar nu för ni hajjar vad jag menar!

Ja just det:-)nu behöver jag hjälp av er! Min mobil blev ju stulen och nu behöver jag en ny! Älskar att ta kort och att ha roliga ringsignaler resten skiter jag i:-Djo en sak till ceris,lila eller rosa är kanske ett måste med*skäms*


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!

förstår att du har ett roligt jobb! (är oxå lite vagntokig men har nog tyvärr inte haft så många som du!!)

Är lite nyfiken o undrar vad du har för erbjudanden på johannamarken?

Köpte ju så bra byxor förra året av er o det skulle inte vara fel...då båda barnen växer så det knakar! ååå, jag är så nyfiken!

Inte roligt att telefonen blev stulen men jag kan tyvärr inte hjälpa dig på den fronten då jag INTE kan mkt om just mobiltelefoner! ROSA, LILA är ju super! Det ska du inte skämas för!!

Kram på er o tat lugnt på jobbet!

2009-07-21 @ 23:21:29
Postat av: Jess

Hej! Tack för fina gratulationen! Du är ju så himla rar! Jag är verkligen avundsjuk på ditt jobb för du gör verkligen det jag skulle vilja..Ha ett eget företag och dessutom arbeta med något som även är ett intresse! Jag kan tipsa dig om den mobilen jag har.. en Sony Ericson c905 med 8 megapixel kamera och dessutom finns den i en jättefin rosa färg!http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/63928?opendocument&markID=60-13-12

Så är det ju superkvalitét med för Henry har ju dränkt min 2 ggr och inget har hänt med den!! Vi ses kanske på marknaden! Kramar

2009-07-22 @ 00:06:26
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Åh ska ni ta in Moloa och idaT då kommer jag och shoppar :-) Hadet bra Kram Magdalena http://hulliganmamman.blogg.se

2009-07-22 @ 17:17:53
URL: http://myranpysslar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback