trall lalallaaa

Vet ni??

Nu är det bara ca 2timmar tills jag får krama min Kevin!*mamma har längtat i 3½v nu*men nu så är dagen kommen!
Är så glad att det bubblar i magen och kittlar när jag tänker på det,min underbara Kevin!!

Städningen är klar den med,har bytt sängkläder och fixat så nu är det rent och fräscht.Så vad jag hittar på imorgo är nog inte så svårt för mig att förstår!!  En tvätt hög som snart räcker till taket!!! Men vad gör väl det bara det är torkeväder!
Så jag kan använda min nya fina och självklart genombra tvättmaskin!!

Nu in i duschen sen åka och hämta Kevin!

Jess jag ska skriva mina förlossnings startar och  hur många dagar från B.F det felat så snart jag kommr hem!
*kramar om dig lite extra ,för den sista väntan är längre än alla 9mån ihop*


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback