GodMorgon!

Ja än så länge är det en bra morgon!
Solen lyser och kaffet är så gott det är lugnt jätte lugnt nästan otäckt tyst för att vara här hemma.

Ändå är 99%av familjen vaken för att inte säga 100%tyckte jag hörde tröttfisen Eddie i bakgrunden nu,det är nog världshistoria att liten sover till 08:45 mer vanligt för EddieBanan är typ 06:00 men jag säger inte nej om han fortsätter sova så här länge.
Det är jobbardag igen nu,denna hoppas jag det ska funka ända ut*hoppas*

Alicia och Thomas är hos tandläkaren,den biten har Thomas hand om för är totalt livrädd för att gå dithar ganska säkert att göra med att jag blev tvångshållen där en gång som liten huuu kommer ihåg det än*ryser*

Status i övrigt här hemma är:
Hosta,hosta snorvel och hosta igen!
Halva styrkan är förkyld!!

Jag har planer,stora planer att ändra om regler här hemma faktiskt!
Tror jag är för snäll!
Satt uppe inatt kunde inte sova alls och hade släkt ner allt,och inte mindre än 4ggr åkte min ytterdörr upp mitt i natten ngn sprang upp i trappen för att åka igen efter 20min så höll det på hallå vem kommer mitt i natten???
Så nu är det slut på det!!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback