Hostar och hostar!

Jag har en hosta från lite värmetrakter*läs helvetet* ni vet den där envisa som klistrar sig fast i strupen när du ska sova.
Man hostar aldrig klart!!Träningsvärk är inget jag brukar kunna skryta med,det kan jag nu!!Ingen muskel på hela min tjocka mage har fått vila inatt! Inget ont som inte har något gott med sig!

Nu sitter jag här som vanligt med rykande varmt kaffe,och en mycket söt kisse som nobbat mig sen igår*surar på riktigt*han gillar bara Kevin.Jag får leka fram honom till mig *snyft*Kevin försöker trösta mig med att små kattungar vill inte sitta i knä och kela de vill springa och leka.När han är stor mamma då vill han kela med dig och sitta knä..En mycket vis och tröstande Kille är Kevin tycker jag.
Just nu sitter han här nere och ropar på Kevin vid trappen(kevin bor en trappa upp)

Skrållan har börjat dra av sig päls,så det blir nog kaninungar trots allt,blir det så är tre redan tingade.
Blir små bebbisar kommer jag uppdatera här!

Min pigghet sitter kvar men jag börjar få det där obehagliga känslan i kroppen igen*rys*tror det beror på thacapzolen ,måste ringa Ulf om det börjar om igen...För nu mår jag så himla bra i övrigt igen!!
Jag är glad,lyckligt och har energi!

Idag ska jag jobba och för första gången i år tror jag känner jag att jag är 100% redo igen!
Så KIDZ here i come!!Nu säljer vi så det ryker!!

Nu ska vi göra oss klara för nu kommer snart min TAXI(Thomas)vi har bara en bil så han får hämta oss!!

Mina vänner ha en fin dag och skriv gärna ngt jag blir så himla glad då!!!





Kommentarer
Postat av: Jess (Henrys Mamma)

Hej! Vad glad jag blir att du känner dig bättre nu! Jag har oxå drabbats av en där eländiga hostan, usch o fy! Känns som jag kommer att hosta ut det stackars barnet i min mage! Lustigt nog var det precis likadant när jag väntade Henry att jag fick världens hosta och dunderförkylning på slutet!Ja nu är det inte så långt kvar för mig och jag hoppas innerligt att jag slipper gå 2 veckor över tiden den här gången! Ha det så bra i solen och ta hand om dig! Kram Jess

2009-06-22 @ 12:51:32
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Gillar din blogg! Så klart vill jag göra dig glad!

2009-06-22 @ 13:24:45
Postat av: Hanna

Åh jag har också rethosta. Hoppas det inte var jag som smittade ;-) Rut börjar rata liggdelen på vagnen så jag kanske måste köpa orange sittdelsbas också...är ju så kär i orange just nu...får se när min nya jujube skötväska kommer om den passar till marin frog eller inte :-D Krya på dig!

2009-06-22 @ 20:25:44
Postat av: camilla

hej jessica hur är det nu efter jobbet kolla din mail ska finnas bilder där som jag fixat....

kolla vad du tycker om dom

kram camilla

2009-06-22 @ 22:06:49
URL: http://raggarbrudenss.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback