Äntligen är jag klar!

Nu finns alla Easywalker 2009 på http://www.kidzshop.se/ så skönt!!

Imorgon är det bara ett nyhetsbrev att göra sen kan jag ta helt ledigt och bara njuta av en ledig söndag med familjen.
Inget planerat utan bara ta dagen som den kommer.
Jo en sak har vi planerat Våfflorna de ska bara bli av imorgon...lite tvätt med annars växer högen till taket på ett par dagar.

Alltså jag måste på allvar mist mitt minne helt sista veckorna,förra lördagen började Var f-n är min revy?med Nr ett för mig(ja barnen går före)Magnus Uggla gissa om jag glömde det?? Japp detta skulle aldrig kunnat ske-Jag jessica glömma Uggla på TV omöjligt..Jaha och vad händer idag?Jo jag jobbar förbi hela Uggla Grrrrr!
Hoppas det går i repris under dygnets bästa timmar *gråter hysteriskt*

Vilken goding!!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback