-Mamma vakna!

Det är vad jag vad jag blir väkt av idag,hoppar upp ur sängen rummet snurrar väggarna kommer närmare.
Mår illa ooch det svartnar hostar konstant av att det är svårt att få luft,får sätta mig igen att jag inte lär mig.
Dumma struma bara att lägga  mig ner en stund igen samla ihop mig ta pulsen vilken är för hög igen 137 i vilopuls
så jo det blir maxdos idag,ska bli så skönt när jag fått in rättdos,har vaknat flera gånger inatt av mina egna hjärtslag.
Ena drömmen vakna jag av att jag trodde det var en helikopter i rummet men det var mitt hjärta eller pulsen det är så läskigt.Vaknar alltid av andnöd eller att jag är riktigt andfåd när pulsen stiger.
Hursom helst så är jag på väg att slippa detta nu,känns som att vara en tjockis är ett billigt pris att betala för att slippa detta. Märk väl att så känner jag just nu och det kan ändras hela tiden,humöret är som vanligt växlande...
Orken som alltid  BORTA!ja vad trodde jag hi,hi att det skulle ändras på en dos*skäms*



Är jag gammal nu???


Nää nu ska jag för er berätta varför mina gulliga barn väkt mig så snällt imorse,för det var inte för de endast vill gosa med mamma*fniss* Utan för att jag lovade igår när degick och la sig att börja med att lägga in Diddle direkt efter frukosten idag ..
Mina tjejer och Melwin älskar just diddle!
Så nu är det bäst att jag slutar blogga och slänger mig på Diddlehögen och börjar jobba!!

Topmodell ligger inte långt ner på listan inte Darkdudes heller..

Allt finns snart(óm jag får vara ifred) på www.kidzshop.se där det finns mycket mer av Diddle och hans vänner!

Ha en underbart fin dag!

Kommentarer
Postat av: supermom

Neeeej du är inte gammal, bara lite vinglig och rostig just nu! Krya på dig kram från mig



Tappa inte modet!

2009-05-10 @ 09:39:48
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback