Usch vad allt känns tungt!

Jag känner nästan som om jag ger upp snart!Det är absolut inte kul längre min ork är slut och min tro på att rättvisan vinner är långt bort just nu!

Jag låser in mig och försvinner snart

Banken vill inte hjälpa att bevilja ett lån,bygg-garantin och färdighets-ställande garantin har helt avsagt sig att hjälpa oss!Ingen försäkring gäller enl vårt försäkringsbolag!

Är så tacksam för all den hjälp vi får och har fått med vårt hus jag uppskattar den hjälpen så enormt mycket!
Tusen miljoner tack!

Önskar bara att man kunde glädjas åt all den hjälpen(och det gör jag)bara det att det är svårt när det ständigt dyker upp nya problem!

Problem som helt ärligt är för stora för att vi själva ska kunna ordna till dem:(

shit!!!

Jag ORKAR inte mer nu!!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback