Full Rulle!!

Är väl enklast att beskriva denna dag! Ska jag hinna med allt jag har att göra idag så måste jag ha gudarna med mig hela dagen lång!! Fick en kallelse till endokrinolgin till min lilla Alicia igår:(så nu undrar jag varför ska hon dit?? Hon ska till universitetsöverläkare,ingen har hört av sig varför vi ska dit och varför har ingen hört av sig innan om denna kallelse?? Endokrinologin går ju jag på med min struma:o!! Får nog ta och ringa och fråga vad de nu misstänker med min lilla tjej:( Nu måste jag sätta fart ordentligt,så nu hörs vi först ikväll! Puss på er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback