Eftermiddags Möte

Oj vad klockan gick fort nu!
Redan eftermiddag känns som om jag nyss klev ur sängen,men så är det inte riktigt.
Har pysslat lite i min egen takt här hemma,dammsuget och skurat här nere och plockat undan lite där uppe,dammsuga och skura där uppe går inte alls idag så det överlåts åt någon annan vänlig i familjen:)..

Har ett inplanerat möte nu kl 15:15 och efter det tänkte jag hälsa på min Mormor och Morfar en stund.

Kanske borde hänga ut en maskin tvätt innan jag åker med,men vädret ser lite ovist ut ''regn i luften kanske''

Lämnade in min dator igår och fick svar idag att hårdisken var trasig:( och de skulle göra allt de kan för att rädda mina bilder,fan vad jag hatar mig själv som inte skaffar ett backup system Robin har ju för tusan sagt åt mig att göra det,men varför lyssnar jag då aldrig!

Det är bara tredje gången det händer nu!!!


Att jag aldrig lär mig!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vet precis hur det är. Min dator har krånglat ett antal gånger. Nu har jag precis fått tillbaka den från reparation, så nu hoppas jag att den ska fungera.

Men har köpt en extern hårddisk som jag lägger över alla bilder på utifall att.

Hoppas de kan rädda dina bilder.

2010-04-20 @ 14:44:38
URL: http://www.caessa.se
Postat av: jessica

Extern hårddisk låter som om det skulle passa mig med,har du några tips på bra sådana som rymmer massor av bilder:)



Kraaam!

2010-04-20 @ 18:58:35
Postat av: Cecilia

Jag och maken har en varsin Seagate, de vi köpte är på 1 TB.

Du kan gå in på http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=413969 så får du upp alla som säljer den.

2010-04-21 @ 14:30:25
URL: http://www.caessa.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback