GodMorgon!

Snacka om dröm natt,inte för att jag sovit gott eller jo det har jag med.
Men jag har drömt och drömt!!

Så konstiga saker så jag börjar på allvar tro jag är galen!!!

Kan inte gå in på vad just nu ( precis som om intresse klubben skulle notera ) hinner inte om jag ska komma i  tid till jobbet ;-)

Vår mail låg nere tidvis igår,är det inte typiskt när man har hur mycket som helst att göra.

Vi håller på att plocka ner rean för denna gång,veckan ut sen tror jag den åker!

Så hör ni passa på att göra fynd!!   50-70% gäller!! ''både i butiken och på www.kidzshop.se


Idag lär det bli jobba över för mig,men vad gör väl det när jag ska telefonMöte med underbara Carolina från Things we like ♥ nu ska det bokas Kik KID och Louis Loui!!

Älskar att jobba!!

Kommer ge er kära läsare en liten tjuvstart på något ikväll!!
Så håll ögonen öppna här på Bloggen!!

Fri frakt på NextLevel/Grunt vid köp av tre! gillade ni märkte vi ;-)

ha en fin dag alla!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback