Helg..

Igår somnade jag som en stock,men sov oroligt hela natten.
Har sådan huvudvärk är inne på åttonde dagen nu ''gnäll,gnäll'' yr och vismig på det är så underbart ;-) '' not ''

Nu ska jag slå ihjäl några timmar på KIDZ hoppas det kommer vara mycket :-D

Grät en skvätt igår :-( Älskade lilla Ozzy vad jag saknar dig och vad det gör ont att aldrig få träffa dig igen!
Det glädje mig däremot att det såg ut som om du hade det så bra...

En kul sak som hänt är att Thomas bror Robert fått en söt liten Son Lemmy Österholm välkommen till världen lille vän ♥

Ha en fin dag alla!

   



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback