Min dag..

Har varit toppen!!
Massor att göra och full rulle det är bra för min tanke verksamhet :-D

Tog lite bilder från butiken idag,på allt fint NS...




Missade att ta på alla fina byxor ''får göra det nästa gång''

Bästa på hela dagen var att Mormor kom och hälsa på på KIDZ!
Morfar med så klart!

Det ni betyder så mycket för mig  Mormor o Morfar,ni är utan tvekan världens bästa Mormor och Morfar!!
Älskar er så mycket!

TACK miljoner tack för att ni finns i mitt liv ♥

Så här såg det ut när jag kom hem idag :-)

Snälle Jonas hade åkt och handlat och börjat laga Tacos till oss alla ''himla tur för oss att vi har en loftgäst''


Hann hämta småkillarnas skor efter jobbet med och WOW de är verkligen hur coola som helst!





Men bäst tyckte Eddie denna tröja var ;-)




Ha en fin kväll go' vänner ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback