Lördag gör jag ingenting...

Ingenting Hahaha trodde ni det :-D....
Jag tvättar smutsiga kläder,torkar av kladdiga bord och bänkar, lägger tillbaks alla leksaker!
Hänger upp tvätt,viker tvätt och bäddar sängar..Nu ska jag bara dammsuga o skura med!
Efter det ska jag lägga in Ben 10 som jag sulle gjort igår "skäms men glömde bort det"

Så ringer det :-)

-Vad gör du?
-nää ingenting du då?

Ikväll har vi lite hemlisar på gång,hoppas så att det ska uppskattas ;)

Ska försöka pilla lite med Photoshop elements 9 är det någon här som har det?
Är det bra?
Har laddat ner den för prov i 30dagar?
"de är ju inte billiga direkt :-D

Hoppas ni har en fin Lördag!

Kram/J





Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha, varför säger man så för?? "Nee, jag gör ingenting" Hahaah!



Spännande med hemlisar! :D

Kramar

2010-12-04 @ 19:10:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback