Orka....

Är något jag måste träna på idag,för tusan vad trött jag är:('
Äter ganska mycket medicin just nu,både antibiotika och sen ökad dos mot struman gör att min kropp jobbar hårt och inte direkt med mig mer mot mig,infektionen gör väl sitt den med.

Känns som om jag skulle kunna sova i ett dygn och ändå var trött...

Kan knappt tro det är sant,men idag ska de koppla vatten till badrummet och även fixa värmen i tvättstugan ''underbart'' men jag tror det inte förräns jag sett det:)..

Har inte sett en hantverkare på hela morgonen,vilket är mycket lustigt för att vara här hemma (jag hade kunnat sova,om jag inte skulle jobbat) hihi eller inte Eddie bus är uppe med tuppen alla dagar..
Imorse sa min lille gubbe:
-Mammaaa vi går och lägger oss i täcket och sover igen!
Men det blev inget med det,för idag är det dagis och jobb som gäller och tur är väl det,annars kommer jag säkert gå och gäspa hela dagen och barnen ha tråkigt!

Har jag tur så har både Ej sikke lej och Katvig landat på KIDZ plocka upp fina kläder är aldrig tråkigt och kan få även den segaste tröttaste zombin att vakna till;)


Ha en fin dag alla fina:)

Kram/J






Kommentarer
Postat av: nathalie

hejsaaan ! jag kunde inte svara på det du skrev på min blogg hehe

detsamma ,

2010-02-03 @ 12:42:42
Postat av: Hanna

nu är fåtölj och bee-åkpåse beställd ;-)

2010-02-03 @ 19:05:05
Postat av: Hanna

såg din fråga om soffan, är en tresits-soffa i grov-vävt tyg brun/beige. Köpt för 7000 pix på HomeinHarmony men tillverkaren har gått i kk så jag kan inte länka :-( Lägger väl ut den på blocket snart, tänkte typ 2500 kr, men det är ju lite långt att åka till sthlm för att hämta en soffa :-D

2010-02-03 @ 19:15:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback