grrrrr.....

Nu börjar surna till på allvar!
Fortfarande inte en droppe vatten och jag börjar ge upp hoppet på att få det heller:(

Som tur är så har vi fått supergod tomtegröt som min mamma o pappa fixade till oss,det var så himla gott!
Barnen älskar tomtegröt och det gör jag med...
Melwin busen fick i sig hela 4 stora tallrikar med gröt:)

Förstår att ni alla är trötta på mitt gnäll om detta hus och alla fel på det,men det här det är riktigt kämpigt nu!!

Hur ska vi klara natten utan toa??
Får nog ta och springa till grannan och hämta vattendunkar så vi kan spola så tills vattnet hoppar igång igen om det nu gör det alls!

Oh jag orkar inte mer,jag vill bara slippa allt detta och leva ett helt vanligt liv med mina barn.

Hoppas ni alla slipper ha det så här:(men någonstans är jag ändå så tacksam att det är huset det är fel på och inte någon av mina nära o kära!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

:-( Känns ju som att ni kommer att ha byggt ett nytt hus både en och två gånger innan ni fått huset i ordning :-(

Hur var det? Visst fanns du på facebook? Vem ska jag leta efter? teflonhjärna

2010-01-06 @ 21:55:18
Postat av: jessica

Detta hus har kostat oss det dubbla både när det kommer till pengar och ork!



Teflohjärna det är jag:)

jessica ax är mitt andra sök namn fniss

2010-01-06 @ 22:54:31
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Tina

Sänder en stor styrkekram!! Vet precis hur det är att vara utan vatten!! Jag lider verkligen med er, jag o emmy höll på att gå under sist vattnet frös här hemma o jag kan tänka mej hur det blir för er som är så många fler i huset än vad jag o emmy är.. Hoppas ni får ordning på vattnet o att det lugnar ner sej för er med huset.. Kram

2010-01-07 @ 11:44:43
URL: http://magnefix.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback