Bra start på dagen♥

Har fått lite mer sömn än vanligt inatt ''kanske har rågen bestämt sig för att sluta blomma nu'' för inatt har jag kunnat andas igen :-D...
Efter en sovmorgon fram till nio och en lugn frukost,kom en god vän till mig '' precis vad jag behövde'' tusan vad gött det var att bara sitta i lugn och ro och prata,kom ofta är du snäll ♥..


Idag är det bara runt 23 grader precis lagom tycker jag och så blåser det svala vindar på det med :love:

Ska strax ta på röjmunderingen för huhaaa vad kidsen vänt till :-o hur mycket kan de hinna på ett par timmar!

Ni får alla ha en fin dag!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback