Hemma :)

Efter en ganska seg dag,jag kom aldrig igång :-( men det får bli nya tag imorgon igen :-D

När jag kom hem så hade Eddie krypet ner i sin säng och var på anmält dåligt humör ''lille han'' för visst är det jobbigt att vara på grin humör...
Ville inte äta,leka eller prata ''bara lyssna på Jean Banan'' skakaaa RUMPaaaa!!

Till slut åt min lille prins lite mat och sen ville han baka bullar :-) och eftersom jag vet att dåligt humör är jobbigt att ha så tänkte jag att han får som han vill och avsluta dagen med något han gillar ♥

Så det är exakt vad jag gör nu!!

Jag vet jag är galen,men det skiter jag i,bara mina barn är glada (allafall idag )

Kram på er!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback