Bättre sent än aldrig...

Kände inte för att sitta vid dator alls igår,ville vara med mitt lilla födelsedagsbarn som så olyckligt blev sjuk.

Nästan 40 graders feber och ont i halsen,lilla hjärtat orkade inte blåsa ut ljusen på tårtan.

Lite tur då att vi ska fira henne igen på påskafton,mammas lilla strumpa bara låg helt utslagen av febern.
Nu mår hon lite bättre,men feber har hon än..

Envisa tankar och en febrig tjej har hållt mig uppe inatt.

Det är helt galet att jag låter en människa ta upp mitt liv och suga ur mig så mycket energi.
Men nu från ingenstans har ulven vaknat och börjar höra av sig både hit och dit,förstår att han vill rentvå sig och det är ju ändå ett bevis på att han ser sin handling som fel,för annars skulle han ju stå för det och inte försöka skylla andra för det han själv gjort..
Men man kan aldrig tvätta sitt dåliga samvete med att lasta andra!!

En sak som jag och Nathalie (min äldsta dotter) pratat mycket om är att det är så märkligt,men när Lennart Ekdal kommer ut från bilen med Kamera teamet så ser först Curt wrigfors så glad ut,men när han sen förstår vad det gäller så sjunker han ihop och ser så ledsen ut..Vi tycker synd om honom då!! Kan ni förstå denna man har gjort oss så illa och satt oss i en oändlig sörja ingen annan människa har någonsin gjort oss så illa som han har!
OCH så tycker vi synd om den lilla fabrorn han förvandlas till den framför kameran..

Vad och hur kan det komma sig att man känner så,är det kanske det som skilljer oss mest från just Curt är det medkänsla och medmänsligheten som han avsaknar som vi känner!!

Oh vad jag önskar att han tar sig samman och hjälper oss ur denna mardröm,för han och de andra f.d delägarna som tog emot våra pengar kan hjälpa oss om de vill,det vet jag!!

 


Nu till RAGGMUNKS TÄVLINGEN!!
Jag har inte glömt bort er,funderar bara på vad jag ska hitta på till vinnaren som kommer att presenteras under kvällen!

 

Ha en fin dag alla!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback